گریس لیتیوم کمپلکس
PX3-220 LX2

گریس PX3-220 LX2 بر پایه روغن های معدنی با کیفیت و غلیظ کننده صابون لیتیوم کمپلکس تولید شده است. این گریس دارای افزودنی های تحمل فشار (EP), ضد سایش, ضد خوردگی و آنتی اکسیدان است که موجب بالا رفتن سطح عملکرد گریس و طولانی تر شدن عمر آن می شوند. گریس PX3-220 LX2 مخصوص روانکاری بیرینگ هایی که در حرارت بالا و تحت فشار های سنگین و ارتعاشات بالا کار می کنند طراحی شده است.

کاربرد گریس لیتیوم کمپلکس
PX3-220 LX2

  • بهترین گریس برای روانکاری بیرینگ چرخ وسایل نقلیه سنگین وسبک
  • بیرینگ هایی که تحت فشار های سنگین, ضزبات ناگهانی و ارتعاشات زیاد کار می کنند
  • ماشین آلات صنایع معادن ( سنگ شکن ها )
  • ماشین آلات ساختمانی
  • ماشین آلات صنایع فولاد

توضیحات گریس لیتیوم کمپلکس PX3-220 LX2

این محصول بر پایه صابون کمپلکس لیتیوم و مرغوب ترین روغن های معدنی طراحی و تولید شده است. صابون کمپلکس لیتیوم پایداری مکانیکی عالی و مقاومت حرارتی بسیار بالایی را به این محصول می دهد.

روغن های معدنی مرغوب در این گریس در برابر اکسید شدن در دمای بالا مقاومت بسیار خوبی دارند. بنابر این, به این محصول قابلیت روانکاری عالی در محدوده دمایی 20- تا 150+ درجه سانتی گراد را می دهد. در صورتی که روانکاری به صورت مکرر انجام شود, این گریس می تواند تا حداکثر دمای 180+ کاربرد داشته باشد.

گریس لیتیوم کمپلکس همانند گریس لیتیوم EP مقاومت خوبی در برابر فشار دارد. از این رو, می تواند بیرینگ های تحت فشار و بار های مکانیکی بالا را به سهولت روانکاری کند. 

همچنین, این محصول دارای افزودنی های ضد زنگ زدگی و سایش می باشد, تا بتواند از سطوح فلزی حفاظت کند. بعلاوه, این گریس چسبندگی بسیار خوبی به سطوح فلزی دارد و کاملا ضد آب و شستشو می باشد.